Heb je advies nodig? Of zijn er vragen? Neem dan contact op met onze specialisten van Klingele24 +31 88 1449 000 webshop@klingele.com Bereikbaar op werkdagen van 08:30 t/m 16:00 uur

Garantie en klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede staat bij jou aan te leveren. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek gegrond is en binnen de garantie valt, zullen wij de beschadigde partij crediteren en jou een nieuwe zending toesturen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@klingele.com. Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.