Heb je hulp nodig? Of zijn er vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice +31 88 1449 000 webshop@klingele.com Bereikbaar op werkdagen van 08:30 t/m 16:00 uur

Klantenservice

Bestellen

Bij de aankoop van producten online heeft u als consument de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgaaf van redenen te ontbinden.
Hierbij zijn er wettelijk gezien drie termijnen om rekening mee te houden:

U heeft als consument 14 dagen te tijd om een beroep te doen op het herroepingsrecht;
U heeft als consument na het beroep 14 dagen om de bestelling terug te sturen;
Wij hebben als verkopende partij 14 dagen de tijd om het aankoopbedrag aan u terug te storten.
Uitzonderingen op het herroepingsrecht

Herroepen is niet mogelijk voor producten die volgens de specificaties van u als klant gemaakt zijn.
Denk hierbij aan een specifieke kwaliteit, bedrukking of op maat gemaakt artikel.

Retour sturen

Kiest u ervoor om een beroep te doen op het herroepingsrecht en de artikelen retour te sturen, dan zijn deze kosten voor uw eigen rekening.

Het herroepingsformulier vindt u hier

Herroepingsformulier.pdf

Betalen

iDEAL

Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas.
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afronden met uw eigen bank.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

PayPal

Als u kiest om via PayPal te betalen, wordt u tijdens uw bestelling direct doorgestuurd naar de website van PayPal.
U kunt hier inloggen met uw bestaande account of een nieuw account aanmaken.
Vervolgens kunt u de betaling bevestigen. U ontvangt van ons na betaling direct een ontvangstbevestiging.

Verzenden en Retourneren

Indien wij uw bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 14:00 uur ontvangen, heeft u uw bestelling in de regel de volgende werkdag in huis.

U ontvangt van ons een e-mail met daarin een track en trace code, hiermee kunt u uw zending online volgen. Onze pakketen worden bezorgd door DHL.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via webshop@klingele.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede order retour ontvangen is.

Voor het terugsturen van uw bestelling kunt u gebruik maken van het Pickup parcelshop netwerk van DPD. In Nederland zijn ruim 750 Pickup Parcelshops beschikbaar. Kijk op de Pickup parcelshop finder voor de Pickup parcelshop bij u in de buurt.

Het retouradres is:

Klingele Golfkarton C.V. – Packaging Nijmegen
Binderskampweg 27
6545 CA Nijmegen

Bij de retourzending dient een retourformulier ingevuld bijgevoegd te worden.
Alleen als het volledige retourformulier is ingevuld en bijgesloten, kunnen wij de retour gestuurde goederen verwerken.

Let op: retourneren is niet mogelijk voor producten die volgens de specificaties van u als klant gemaakt zijn.
Denk hierbij aan een specifieke kwaliteit, bedrukking of op maat gemaakt artikel.

Retourformulier.pdf

Garantie en Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede staat bij u aan te leveren. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek gegrond is en binnen de garantie valt, zullen wij de beschadigde partij crediteren en u een nieuwe zending toesturen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@klingele.com. Of gebruik ons contactformulier om uw klacht kenbaar te maken.

Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.