Heb je advies nodig? Of zijn er vragen? Neem dan contact op met onze specialisten van Klingele24 +31 88 1449 000 webshop@klingele.com Bereikbaar op werkdagen van 08:30 t/m 16:00 uur

Klantenservice

Bestellen

Bij de aankoop van producten online heb je als consument de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgaaf van redenen te ontbinden.
Hierbij zijn er wettelijk gezien drie termijnen om rekening mee te houden:

– Je hebt als consument 14 dagen de tijd om een beroep te doen op het herroepingsrecht;
– Je hebt als consument na het beroep 14 dagen om de bestelling terug te sturen;
– Wij hebben als verkopende partij 14 dagen de tijd om het aankoopbedrag aan jou terug te storten.

Uitzonderingen op het herroepingsrecht

Herroepen is niet mogelijk voor producten die volgens de specificaties van jou als klant gemaakt zijn. Denk hierbij aan een specifieke kwaliteit, bedrukking of op maat gemaakt artikel.

Retour sturen

Kies je ervoor om een beroep te doen op het herroepingsrecht en de artikelen retour te sturen, dan zijn deze kosten voor je eigen rekening.

Het herroepingsformulier vind je hier:

Herroepingsformulier.pdf

Betalen

iDEAL

Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas.
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afronden met jouw eigen bank. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank.

PayPal

Als je kiest om via PayPal te betalen, word je tijdens jouw bestelling direct doorgestuurd naar de website van PayPal. Je kunt hier inloggen met jouw bestaande account of een nieuw account aanmaken.
Vervolgens kun je de betaling bevestigen. Je ontvangt van ons na betaling direct een ontvangstbevestiging.

Verzenden en Retourneren

Indien wij jouw bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 14:00 uur ontvangen, heb je jouw bestelling in de regel de volgende werkdag in huis.

Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een track en trace code, hiermee kunt je jouw zending online volgen. Onze pakketten worden bezorgd door DHL.

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via webshop@klingele.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede order retour ontvangen is.

Voor het terugsturen van jouw bestelling kun je gebruik maken van het Pickup parcelshop netwerk van DPD. In Nederland zijn ruim 750 Pickup Parcelshops beschikbaar. Kijk op de Pickup parcelshop finder voor de Pickup parcelshop bij jou in de buurt.

Het retouradres is:

Klingele Golfkarton C.V. – Packaging Nijmegen
Binderskampweg 27
6545 CA Nijmegen

Bij de retourzending dient een retourformulier ingevuld bijgevoegd te worden.
Alleen als het volledige retourformulier is ingevuld en bijgesloten, kunnen wij de retour gestuurde goederen verwerken.

Let op: retourneren is niet mogelijk voor producten die volgens de specificaties van jou als klant gemaakt zijn. Denk hierbij aan een specifieke kwaliteit, bedrukking of op maat gemaakt artikel.

Retourformulier.pdf

Garantie en Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede staat bij jou aan te leveren. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek gegrond is en binnen de garantie valt, zullen wij de beschadigde partij crediteren en jou een nieuwe zending toesturen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@klingele.com. Of gebruik ons contactformulier om jouw klacht kenbaar te maken.
Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.